32 magiczne słowa w sprzedaży

Istnieje wiele słów, które psycholodzy nazywają „magicznymi”. Należą do nich m.in. „ponieważ”, „ale” oraz „proszę” czy „dziękuję”. Specjaliści przygotowali listę wyrazów o silnym ładunku perswazyjnym, które skutecznie przyciągają uwagę klientów w reklamie, czy szerzej, w marketingu. 


Oto 32 magiczne słowa ułatwiające sprzedaż:

Zaleta
Oszczędność
Zysk
Bezpieczeństwo
komfort
Zaufanie
Rezultaty
Wartość
Wspaniały
Zasługiwać
Przyjemność
Gwarantowany
Darmowy
Miłość
Właściwy
Potężny
Udoskonalony
Odkrycie
Inwestycja
Szczęśliwy
Zabawa
Pieniądze
Zabezpieczenie
Istotny
Dumny
Łatwy
Udowodniony
Zdrowie
Korzyść
Nowy
Prada
Ty

Żadne z nich z osobna nie jest dla nikogo nowe czy zaskakujące w tym zestawieniu. To co jest natomiast „nowe”, to właśnie to zestawienie.

Źródło: Kevin Hogan „The Psychology of Persuasion „

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Techniki negocjacji - definicja + przykład