Motywator sprzedaży - kilka słów o mnie i o blogu

Cześć!

Nazywam się Marcin Kozłowski i pochodzę z Obornik Śląskich, a na stałe mieszkam we Wrocławiu. 24 września 2009 roku podjąłem decyzję  o swojej zawodowej przyszłości a mianowicie o pracy w sprzedaży. Swoja przygodę zacząłem od sprzedaży bezpośredniej,która po 4 latach pozwoliła mi rozwinąć skrzydła i zająć się sprzedażą B2B, w której aktualnie nadal działam.
Specjalizuje się w dużej mierze w sprzedaży usług poprzez rozwiązania benefitowe oraz językowe dla pracowników firm.

Kim jestem???
Przede wszystkim zawsze uśmiechniętą osobą ,gotową podejmować wyzwania i dążyć do celu ;)
Od 14 lat jestem b-boyem i instruktorem tańca breakdance. Dzięki temu ekstremalnemu tańcu ekstremalne wyzwania w sprzedaży nie są mi obce. Pasja ta  nauczyła mnie cierpliwości, pokory i pewności siebie. Na co dzień świetnie pozwala mi odskoczyć od bieżących spraw, zresetować się. Uważam,że właśnie dzięki temu pomaga mi to być lepszym człowiekiem, kształtować charakter.

Jakim jestem sprzedawcą???
Najlepiej wiedzą Ci którzy ze mną współpracują i dla których realizuje plany sprzedażowe :)
Kluczowe dla mnie w sprzedaży są takie aspekty jak wytrwałość, systematyczność, budowanie relacji, ciągła edukacja.

Po co założyłem bloga???
Aby inspirować innych do działania, przekazywać wiedzę, dzielić się doświadczeniem, wspierać innych sprzedawców, szkoleniowców, pokazać,że sprzedaż to nie tylko Twoja praca ale i pasja która pozwala rozwijać skrzydła ;)
W tym także celu prowadzę od 2 lat fanpage "Motywator sprzedaży", który cieszy się coraz większym zainteresowaniem, choć początki nie były łatwe i ciężko było mi znaleźć pomysł aby rozpropagować swój profil na FB.

Na dzień dzisiejszy to ponad 6 tysięcy fanów,którzy na co dzień śledzą mój fanpage oraz wyrażają swoje opinie i korzystają z wiedzy którą przekazuje. Fanpage to nie tylko bieżące aktualności w świecie sprzedaży ale dawka humoru oraz własnych przemyśleń.

Link do Fanpageu:
https://www.facebook.com/MotywatorSprzedazy/


Co chce rozwijać na blogu???
Kontynuować działalność fanpagea oraz docierać do większej ilości użytkowników aby pomagać  sprzedawcom w motywowaniu  do działania oraz osiąganiu ponadprzeciętnych wyników sprzedażowych ;)

W czym się specjalizuje?
- nawiązywaniu relacji z klientem
- umawianiu spotkań (cold calling)
- badaniu potrzeb klienta
- zbijaniu obiekcji
- prezentacji produktu
- zamykaniu sprzedaży
- metodach i technikach sprzedaży
- negocjacjach sprzedażowych
- alternatywnych źródłach pozyskiwaniach klienta - Targi Pracy, biznesowe/branżowe, konferencje oraz Linkedin


Moje motto:
Jeżeli ktoś Ci powie, że nie dasz rady, odwróć się i powiedz no to patrz!!!


Zapraszam serdecznie do śledzenia bloga oraz czerpania motywacji do działania ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Techniki negocjacji - definicja + przykład